Skargi i wnioski
Jeżeli pacjent lub osoba go reprezentująca uzna, że jego prawo do ochrony zdrowia nie jest realizowane w sposób zadowalający, może złożyć (pisemnie bądź ustnie) skargę lub wniosek. Wszelkie uwagi zostaną dokładnie rozpatrzone.
Skargi i wnioski można składać:
- bezpośrednio u Dyrektora szpitala, we wtorki i czwartki od 12.00 do 15.00,
- bezpośrednio do Zastępcy Dyrektora ds. Lecznictwa, w każdą środę od 13.00 do 15.00,
- bezpośrednio do Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta Joanny Troszczyńskiej-Reyman
-w poniedziałki, środy i piątki w godz. 13.00-14.30
-we wtorki i czwartki w godz. 8.00-10.00
w siedzibie SP ZOZ w Hajnówce, ul. Doc. A. Dowgirda 9, Dział administracji pokój nr 114,
- do bezpośredniego przełożonego osoby udzielającej świadczenia lub koordynatora/kierownika danej jednostki/komórki organizacyjnej Szpitala,
- za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ul. Doc. Adama Dowgirda 9
17-200 Hajnówka
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: prawapacjenta@spzozhajnowka.pl
- za pośrednictwem faksu pod numerem: 85 682 92 95.
Pismo powinno zawierać następujące informacje:
–dane skarżącego (imię, nazwisko, adres, numer telefonu),
-precyzyjny opis zdarzenia
-w przypadku składania skargi w imieniu osoby trzeciej konieczne jest dołączenie pisemnego upoważnienia.
W przypadku zgłoszenia skargi lub wniosku w formie pisemnej lub za pomocą poczty elektronicznej, które nie zawierają imienia, nazwiska (nazwy) i adresu wnoszącego, pozostawia się bez rozpatrzenia.